Ineke, deze morgen leek het leven al véél mooier dan op een andere maandag dank zij jouw workshop over zelfvertrouwen dit weekend!
Ik lees met veel genoegen uw boodschappen en zeg "chapeau" voor je doorzicht, scherpzinnigheid, humor en je verbindende kracht. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart. - Lut
Met veel liefde en vooral veel dankbaarheid voor de miljoenen woorden waarmee jij ons leven verrijkt! - Marianne xxx
Je positiviteit, je spontane manier van overbrengen, je eenvoud, je echtheid, je puurheid, je uitstraling maakt jou zo UNIEK! Niks van stijf gedoe, en zoals je zelf wel hebt gemerkt voelt iedereen zich onmiddellijk op zijn gemak bij jou. - Anneke
DANK Ineke voor al die prachtig gezegdes en voor de vele mooie bedenkingen steeds opnieuw! Het geeft echt een warm gevoel in tijden van twijfel en depressie. - Nelly
Ik ben het hele jaar door in jouw boeken aan het lezen en jij ontketent werkelijk waar mijn hart! Dank je wel daarvoor! - Marja
Ik heb bijna al jouw boeken !!! Ik geniet nog iedere dag van jouw ongelofelijke wijsheid (en heb die ook nodig) !!! - Yvonne
Bedankt alleszins voor deze bijzondere vitamientjes. Ik kijk er elke keer naar uit en ze betekenen heel veel voor mij. - Sonja
Heel erg bedankt voor de sessies. Het heeft mijn ogen doen opengaan en daar ben ik je ontzettend dankbaar voor. - Gitte
Duizend maal dank voor al het moois dat je mij steeds stuurt. Jij maakt mijn leven telkens een beetje mooier en rijker. - Mariette