Bedankt voor je mooie teksten Ineke, het zijn echte opstekers, bedankt voor jouw steun, is echt van onschatbare waarde. - Michael
Ineke, ik denk dat ik dan bijna al je boeken gelezen heb! Doe zo verder want ik zou het heel spijtig vinden geen boeken van jou meer te kunnen lezen. Je bent mijn rots in de branding ! xxx - Sandra
Ik heb jouw boeken al sinds enkele jaren in huis.
En ja, bij deze wil ik je zeggen dat je veel mensen blijer en gelukkiger maakt met je boeken en je workshops! - Sabine
Die zachte weldoende teksten uit uw boeken zijn oh zo rustgevend en inspiratie opwekkend. - Nand
Ongelooflijk hoe jij iets weet over te brengen. Je voelt dat je spreken niet uit je hoofd komt maar vanuit de diepte van jezelf, vanuit je hart, vanuit je eigen ervaring. Dus SUPER BEDANKT Ineke voor al je energie dat je aan ons allen hebt overgebracht. - Viv
Wat kunt gij toch meeslepend prachtig schrijven! - Nand
Bedankt alleszins voor deze bijzondere vitamientjes. Ik kijk er elke keer naar uit en ze betekenen heel veel voor mij. - Sonja
Bedankt Ineke, telkens ben ik blij en put ik er kracht uit! - Micheline
Ineke, ik wil je enorm bedanken, telkens wanneer ik een "dip" of "off-day" heb, focus ik me even op enkele uitspraken van je artikels, blogs, boeken of zelfs videos.
De energie achter jouw naam is vaak al voldoende om terug tot balans te komen.
In een kleine kring, whatsapp groepje, spreken we regelmatig over je boeken. - D. V.
Je positiviteit, je spontane manier van overbrengen, je eenvoud, je echtheid, je puurheid, je uitstraling maakt jou zo UNIEK! Niks van stijf gedoe, en zoals je zelf wel hebt gemerkt voelt iedereen zich onmiddellijk op zijn gemak bij jou. - Anneke