Die zachte weldoende teksten uit uw boeken zijn oh zo rustgevend en inspiratie opwekkend. - Nand
Hoe dat jij alles duidelijk uitlegt en met een vleugje humorisme erbij vind ik gewoonweg schitterend! - Patty
Ineke, ik wil je enorm bedanken, telkens wanneer ik een "dip" of "off-day" heb, focus ik me even op enkele uitspraken van je artikels, blogs, boeken of zelfs videos.
De energie achter jouw naam is vaak al voldoende om terug tot balans te komen.
In een kleine kring, whatsapp groepje, spreken we regelmatig over je boeken. - D. V.
Ik wil je hierbij eens bedanken voor je mooie teksten altijd, ik heb al veel inzichten gekregen en ben al veel gegroeid daardoor…" - Angelique
Ik lees je heel graag! Je hebt een vlotte pen en een down-to-earth/no-nonsense stijl
Vind ik heerlijk! - Lea
Jou positieve energie, jou warme uitstraling, jou enorme kennis, jou echtheid…. kunnen zoveel mensen in deze maatschappij zeker heel goed gebruiken.Er is nood aan mensen zoals jij! Nogmaals BEDANKT met jouw komst op deze planeet. - Anneke VDB
Een aantal maanden terug heb ik uw boeken ontdekt en ik ben er laaiend enthousiast over!
Chantal
Dank voor de inspiratie en steun alle dagen; ook als er geen zon is. - Geert
Ik wil je graag nog even wat duidelijker laten weten, hoe blij ik ben dat jou ken. Ik ben zo dankbaar dat je op mijn pad bent gekomen. Ik had mij niemand beter kunnen wensen om mij te helpen. Er is alweer een stukje hemel in mijn leven nu ik bij jou ben geweest, zo voelt het. - Eve
Als ik de zon minder zie schijnen voor mezelf dan open ik uw website. Ik put er enorm veel moed uit en heb respect voor wat u al gepresteerd heeft in uw leven. Conny