Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Hoe dat jij alles duidelijk uitlegt en met een vleugje humorisme erbij vind ik gewoonweg schitterend! - Patty
Dank je wel voor jouw artikels. Ik snap t helemaal! Fijn dat jij het gevoel dat ik zo goed ken en mee worstel woorden hebt gegeven. - Tineke
Ik kan het niet genoeg herhalen, je bent en blijft een unieke schrijfster, ééntje uit duizend, die weet wat je lezers nodig hebben. Jouw schrijven is voor velen een medicament Ineke!!!! Je blijft mijn lievelings auteur! - Anneke
Ik ben er zeker van dat elk nieuw boek van jou prachtig om lezen zal zijn, want ge kunt formidabel goed, "enthousiast", de lezer meeslepen, in uw gedachten en gevoelens... Nand
Bedankt voor het inzicht dat je zelf overtuigd moet zijn dat je een "volledige" partner verdient. Ik ben net verlaten, na heel veel jaren huwelijk, en veel opofferingen, door een man die mij als zijn minnares beschouwde binnen zijn huwelijk. Al mijn vriendinnen waren me altijd maar aan het benijden (cadeautjes, reizen, zijn "prinses" in publiek overladen met complimentjes ...) maar er is niets benijdenswaardig aan als je partner die rol pertinent weigert en je daarna telkens probeert te paaien met materiële zaken. Met andere woorden : hij was er nooit wanneer ik hem nodig had ... Dankzij die paar zinnetjes op je website weet ik het nu zeker : het gaat hier over MIJ en over de manier waarin ik zélf in het leven sta ! - V.
Hoe fantastisch is het om door jouw enthousiasme én kénnis geïnspireerd te worden. Dank daarvoor. - Tonnie
Ik wil je bedanken voor de hulp die je me geboden hebt tijdens mijn burn-out periode in 2014. Intussen gaat het veel beter met mij, ik heb de diepe verbondenheid met mijn innerlijk kind teruggevonden en het is heerlijk. De weg hiernaartoe was bij momenten moeilijk en pijnlijk, maar als ik er nu op terugblik, zeker de moeite waard. Ik geniet nu van mijn herwonnen gezondheid en neem er mijn tijd voor. Veerle
Met veel liefde en vooral veel dankbaarheid voor de miljoenen woorden waarmee jij ons leven verrijkt! - Marianne xxx
Ineke, ik wil je enorm bedanken, telkens wanneer ik een "dip" of "off-day" heb, focus ik me even op enkele uitspraken van je artikels, blogs, boeken of zelfs videos. De energie achter jouw naam is vaak al voldoende om terug tot balans te komen. In een kleine kring, whatsapp groepje, spreken we regelmatig over je boeken. - D. V.
Al vele jaren lees ik trouw jouw Vitaminen voor de ziel. Ik zou haast niet meer zonder kunnen... - Wieneke